
In één dagdeel nemen we een diepe duik in jouw bedrijf. Maak je klaar voor een creatieve en interactieve dag, waarin we samen aan de slag gaan met de kern en huisstijl van jouw onderneming. Na deze sessie heb je de ware persoonlijkheid van jouw bedrijf ontdekt én alle handvaten voor het ontwerpen van een huisstijl die past als een jas! Hierdoor trek jij die ‘A’ klanten aan waar je blij van wordt.



In één dagdeel nemen we een diepe duik in jouw bedrijf. Maak je klaar voor een creatieve en interactieve dag, waarin we samen aan de slag gaan met de kern en huisstijl van jouw onderneming. Na deze sessie heb je de ware persoonlijkheid van jouw bedrijf ontdekt én alle handvaten voor het ontwerpen van een huisstijl die past als een jas! Hierdoor trek jij die ‘A’ klanten aan waar je blij van wordt.



Alle bouwstenen
voor een huisstijl
die past als een jas
Jij weet heel goed waar je voor staat en welke richting
je op wilt met je onderneming. Alleen ben je nog op zoek
naar die sterke branding die hier helemaal bij aansluit.
De “Brand-ID! sessie” geeft je concrete bouwstenen voor
de uitstraling van jouw bedrijf. In 1 dagdeel gaan we
samen aan de slag, wij zorgen voor reflectie en die
spiegel die je andere inzichten geeft. Na deze sessie zijn
alle bouwstenen zó helder dat er een huisstijl én
aansluitende communicatiemiddelen gecreëerd kunnen
worden die echt volledig bij je bedrijf passen en waar je
jaren mee vooruit kan!
Alle bouwstenen
voor een huisstijl
die past als een jas
Jij weet heel goed waar je voor staat en welke richting je op wilt met je onderneming. Alleen ben je nog op zoek naar die sterke branding die hier helemaal bij aansluit.
De “Brand-ID! sessie” geeft je concrete bouwstenen voor de uitstraling van jouw bedrijf. In 1 dagdeel gaan we samen aan de slag, wij zorgen voor reflectie en die spiegel die je andere inzichten geeft. Na deze sessie zijn alle bouwstenen zó helder dat er een huisstijl én aansluitende communicatiemiddelen gecreëerd kunnen worden die echt volledig bij je bedrijf passen en waar je jaren mee vooruit kan!



Your business is the body,
your brand is the soul!
Your business is the body, your brand is the soul!
Hoe ziet de BRAND-ID! sessie eruit?









1
Kick off met koffie en voorstelronde
Eén ding is zeker, je zult je geen moment vervelen tijdens deze dag! We starten met een voorstelronde en we zijn heel benieuwd naar jouw verhaal. Dit is de start van een creatieve, interactieve en kleurrijke dag, waarin we aan de slag gaan met jouw merk. Wees niet bang, er vliegen echt geen saaie marketingtermen om je oren!
2
Het Kernwaarden
spel
Kernwaarden zijn de belangrijkste waarden binnen je bedrijf. Het zijn eigenschappen of drijfveren die laten zien waar je voor staat. Het kernwaarden spel kan je bevestiging geven over jouw eerder geformuleerde kernwaarden óf extra nieuwe inzichten geven waar je nog nooit aan had gedacht!
3
Let’s
Brand-ID!
Tijdens het Brand-ID! onderdeel gaan we samen aan de slag met jouw onderscheidend vermogen. Dit onderdeel bestaat uit het formuleren van jouw wat, hoe en waarom. Na dit onderdeel is het een stuk helderder waar je talenten liggen wat je onderscheidende vermogen is en waar je voor staat en gaat.
4
Doelstellingen
bepalen
Doelstellingen bepalen voor jouw bedrijf is essentieel. Weet je al precies wat je wilt bereiken met je bedrijf en heb je deze doelen duidelijk voor ogen? Vind je dit nog lastig? Geen probleem, want samen gaan we aan de slag met jouw doelstellingen, zodat jij dit na de sessie wél helder voor ogen hebt.
5
De archetype
test
Klanten identificeren zich met persoonlijke merken. Wanneer jouw klant zich herkent in jouw merk is er een grotere kans dat ze een product of dienst afnemen en helemaal fan worden van jouw merk. Tijdens dit onderdeel doe je een online archetype test, uit deze test komen de drie belangrijkste archetypes. Deze uitslag geeft je inzage in het karakter van jouw bedrijf. Super handig om te weten want dit kan jij in de toekomst gaan inzetten voor je tone of voice, marketing én klantenbinding.
6
Het visuele
spel
Alle onderdelen komen samen in het visuele spel waarbij je jouw kernwaarden gaat koppelen aan afbeeldingen. Met de waarden in gedachten is het aan jou de taak om kaartjes neer te leggen. Aan het einde van dit spel is het heel duidelijk welke kleuren, lettertypes, vormtaal en beelden aansluiten bij jouw onderneming. Dit is het perfecte startpunt voor de ontwikkeling van jouw nieuwe branding én huisstijl!









1
Kick off met koffie en voorstelronde
Eén ding is zeker, je zult je geen moment vervelen tijdens deze dag! We starten met een voorstelronde en we zijn heel benieuwd naar jouw verhaal. Dit is de start van een creatieve, interactieve en kleurrijke dag, waarin we aan de slag gaan met jouw merk. Wees niet bang, er vliegen echt geen saaie marketingtermen om je oren!
2
Het Kernwaarden
spel
Kernwaarden zijn de belangrijkste waarden binnen je bedrijf. Het zijn eigenschappen of drijfveren die laten zien waar je voor staat. Het kernwaarden spel kan je bevestiging geven over jouw eerder geformuleerde kernwaarden óf extra nieuwe inzichten geven waar je nog nooit aan had gedacht!
3
Let’s
Brand-ID!
Tijdens het Brand-ID! onderdeel gaan we samen aan de slag met jouw onderscheidend vermogen. Dit onderdeel bestaat uit het formuleren van jouw wat, hoe en waarom. Na dit onderdeel is het een stuk helderder waar je talenten liggen wat je onderscheidende vermogen is en waar je voor staat en gaat.
4
Doelstellingen
bepalen
Doelstellingen bepalen voor jouw bedrijf is essentieel. Weet je al precies wat je wilt bereiken met je bedrijf en heb je deze doelen duidelijk voor ogen? Vind je dit nog lastig? Geen probleem, want samen gaan we aan de slag met jouw doelstellingen, zodat jij dit na de sessie wél helder voor ogen hebt.
5
De archetype
test
Klanten identificeren zich met persoonlijke merken. Wanneer jouw klant zich herkent in jouw merk is er een grotere kans dat ze een product of dienst afnemen en helemaal fan worden van jouw merk. Tijdens dit onderdeel doe je een online archetype test, uit deze test komen de drie belangrijkste archetypes. Deze uitslag geeft je inzage in het karakter van jouw bedrijf. Super handig om te weten want dit kan jij in de toekomst gaan inzetten voor je tone of voice, marketing én klantenbinding.
6
Het visuele
spel
Alle onderdelen komen samen in het visuele spel waarbij je jouw kernwaarden gaat koppelen aan afbeeldingen. Met de waarden in gedachten is het aan jou de taak om kaartjes neer te leggen. Aan het einde van dit spel is het heel duidelijk welke kleuren, lettertypes, vormtaal en beelden aansluiten bij jouw onderneming. Dit is het perfecte startpunt voor de ontwikkeling van jouw nieuwe branding én huisstijl!
De Brand-ID! sessie
is geschikt voor:
- Voor de ondernemer die al even bezig is maar nooit tijd
heeft vrijgemaakt voor zijn merkverhaal en visuele identiteit. - Als branding traject bij groei, overname of onvrede over
huidige positionering en huisstijl. - Voor de startende ondernemer die behoefte heeft aan
een goede start en solide basis.
Na deze sessie
heb jij:
- Je kernwaarden helder geformuleerd
- Je how, why en what geformuleerd
- Een ijzersterke merkidentiteit
- Een duidelijke richting voor een passende huisstijl
Na deze sessie
heb jij:
- Je kernwaarden helder geformuleerd
- Je how, why en what geformuleerd
- Een ijzersterke merkidentiteit
- Een duidelijke richting voor een passende huisstijl
“We maken de ontwerpen niet
opvallender, maar het
verhaal erachter betekenisvoller.”
Ben je enthousiast
over de Brand-ID sessie,
plan dan een vrijblijvend gesprek
in via onderstaande button.
Jantine & Lieneke
Leer ons kennen!
Samen bundelen we onze creatieve krachten om jouw onderneming in de spotlight te zetten.
Wij (Jantine, meer dan 10 jaar ervaring als webdesigner) en Lieneke
(meer dan 20 jaar ervaring als grafisch ontwerper) kwamen elkaar
tegen in Zeeland, allebei ondernemer en een eigen bedrijf. Het voelde al
snel goed en zijn vrij kort daana gaan samenwerken. We delen dezelfde
visie en ideeën en vullen elkaar goed aan. Kortom, we zitten echt op één
lijn! Jantine heeft Marketing & Communicatie gestudeerd op de hogeschool in Vlissingen en Lieneke studeerde aan de HKU in Utrecht.
Jantine & Lieneke
Leer ons kennen!
Samen bundelen we onze creatieve krachten om jouw onderneming in de spotlight te zetten.
Wij (Jantine, meer dan 10 jaar ervaring als webdesigner) en Lieneke (meer dan 20 jaar ervaring als grafisch ontwerper) kwamen elkaar tegen in Zeeland, allebei ondernemer en een eigen bedrijf. Het voelde al snel goed en zijn vrij kort daana gaan samenwerken. We delen dezelfde visie en ideeën en vullen elkaar goed aan. Kortom, we zitten echt op één lijn! Jantine heeft Marketing & Communicatie gestudeerd op de hogeschool in Vlissingen en Lieneke studeerde aan de HKU in Utrecht.
Ben je enthousiast over de Brand-ID sessie, plan dan een vrijblijvend gesprek in via onderstaande button.
Studio Solien
© studiosolien.nl
KvK 84084499
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring