

Brand-ID! sessie
Je merkstrategie boven water in 1 dagdeel
-
Creatieve, interactieve sessie
-
Beste keuze vóór je start met een nieuw aanbod, huisstijl en/of website
-
(t)rotsvaste basis van een merk vol eigenheid
Je merk opvallender – het verhaal erachter betekenisvoller
Tijdens een Brand-ID! sessie knopen we de losse eindjes aan elkaar – en krijgen we je missie, visie en waarden scherp. Als nuchtere Zeeuw geef ik je in 1 dagdeel alle praktische handvatten om je merk kraakhelder over te brengen op je doelgroep.
Ga je binnenkort aan de slag met je (nieuwe) aanbod, huisstijl of website? Doe dit eerst. Echt. Anders moet je in no time weer opnieuw.




Diep duiken voor een authentiek verhaal
Karakter krijg je niet naar boven in een gortdroog online interview van een uurtje. Tijdens de Brand-ID!-sessie moet je bereid zijn om diep te duiken. Om goudeerlijk te zijn. Blijven we kabbelen op de oppervlakte? Dan blijft je bedrijf dat ook.

Je bedrijf (a)live & kicking
Je hebt de Brand ID!-sessie gehad – en dan?
Is natuurlijk veel leuker om te horen van ervaringsdeskundigen.
Jetske Hingst, Vrijer Leven

Tosca de Smidt, Atelier blad voor blad


Kick-off met een Zeeuwse bolus
Zo ziet de Brand ID!-sessie eruit
Je merkpersoonlijkheid kraakhelder in 1 dagdeel – uitgewerkt tot mooi document. Dé basis voor je aanbod, huisstijl of nieuwe website. Uiteraard met goeie koffie, thee en een echte Zeeuwse bolus.
1. Huiswerk
2. Kernwaardenspel
Geeft nieuwe inzichten én bevestiging over wat belangrijk voor je is
3. Visiepiramide
Wie? Wat? Hoe? Maar vooral: waarom?
4. Even bijkomen
Hier ergens komen we ff bij met een bolus
5. Archetype test
Meer inzicht in het karakter van je bedrijf – voor meer verbinding met je klanten
6. Het visuele spel
We koppelen je kernwaarden aan kleuren, lettertypes, vormen en beelden
Dit kost het – en dit neem je mee naar huis
599 euro ex. btw – een absolute no brainer


We vissen de parel uit de oester – en gebruiken die om je unieke merk te bouwen
Wanneer is dit iets voor jou…en wanneer niet?
Dit wil jij als je:
-
Zin hebt om te onderzoeken waar je onderscheidend vermogen zit
-
Op een relaxte, creatieve manier met je merkstrategie aan de slag wil
-
Zoekt naar iets waarmee je je onderscheidt van concurrenten
-
Zin hebt in een merkstrategie die he-le-maal past bij jou – en je manier van werken

Maar niet als je:
-
Dol bent op los zand
-
Inhoud je niet echt interesseert
-
Geen zin hebt in houvast
-
Bang wordt van een golf leuke mensen die met je willen samenwerken
-
Verder met me in zee wil (We doen deze Brand-ID! sessie sowieso als ik je huisstijl en/of website maak)

Hi, ik ben Lieneke
En dit is Jantine

Luc en Maureen, De Maanzichthoeve

Nog één vraagje
Blijf je watertrappelen – of gaan we samen duiken?
