Brand-ID! sessie 

Je merkstrategie boven water in 1 dagdeel

Een creatieve, interactieve sessie waarbij we diep in je bedrijf duiken. Aan het eind van de ochtend (of middag) heb je een kraakhelder beeld van je bedrijf – en je doelgroep. Snak je naar een merk waar de eigenheid vanaf spat? Dit is het startpunt.
  • Creatieve, interactieve sessie
  • Beste keuze vóór je start met een nieuw aanbod, huisstijl en/of website
  • (t)rotsvaste basis van een merk vol eigenheid

Je merk opvallender – het verhaal erachter betekenisvoller

Voor jou is het duidelijk dat je bedrijf uniek is – maar weet je doelgroep dat ook? Een sterke merkstrategie geeft je bedrijf een duidelijke identiteit en helpt je om op te vallen tussen je vakgenoten. Je doet het anders – maar hoe dan? Waarom is dat belangrijk? En wat levert dat op voor je klanten?

Tijdens een Brand-ID! sessie knopen we de losse eindjes aan elkaar – en krijgen we je missie, visie en waarden scherp. Als nuchtere Zeeuw geef ik je in 1 dagdeel alle praktische handvatten om je merk kraakhelder over te brengen op je doelgroep.

Ga je binnenkort aan de slag met je (nieuwe) aanbod, huisstijl of website? Doe dit eerst. Echt. Anders moet je in no time weer opnieuw.

    Wat een geweldige ervaring!
    Lieneke haar aanpak bleek uitzonderlijk, samen met mijn compagnon doorliepen wij haar wel doordachte stappen. Een van de stappen was de Brand-ID! sessie. Wat een geweldige ervaring! Na deze mooie dag heeft ze ons logo en de volledige branding gedaan. Het eindresultaat past perfect bij ons en is meer dan goed door onze klanten en de markt ontvangen.
    Ruben van Bochove, Adviesbureau Openbare Verlichting
    Ruben in een mooi pak kijkt zelfverzekerd in de camera
    Een stevig fundament
    Tijdens de Brand-ID! sessie vielen alle puzzelstukjes op hun plek voor mij. Het was ontzettend leuk en ongedwongen om dit samen te doen. De sessie was prettig, luchtig én met veel plezier. Het geeft mij zeker richting en helderheid: een stevig fundament voor mijn onderneming en een mooie basis om verder op te bouwen.
    Githa van ’t Westeinde
    githa ligt lekker in het gras en kijkt vrolijk in de camera

    Diep duiken voor een authentiek verhaal

    Ik geloof in de kracht van elkaar live ontmoeten. Elkaar in de ogen kijken. Doorvragen. En als het antwoord niet vanzelf komt – spelen we een spel zodat ik alsnog krijg wat ik nodig heb voor het ontwerpen van een merk met karakter.

    Karakter krijg je niet naar boven in een gortdroog online interview van een uurtje. Tijdens de Brand-ID!-sessie moet je bereid zijn om diep te duiken. Om goudeerlijk te zijn. Blijven we kabbelen op de oppervlakte? Dan blijft je bedrijf dat ook.

    Hier een kleine sneak peek

    Je bedrijf (a)live & kicking

    Wees niet bang dat ik je volledig doormidden ga zagen: ik beloof je dat we op een relaxte manier de kern van je bedrijf blootleggen – en je merk springlevend maken.

    Je hebt de Brand ID!-sessie gehad – en dan?

    Is natuurlijk veel leuker om te horen van ervaringsdeskundigen. 

    Inspirerend en ontspannend
    Ik heb een branding sessie gedaan met Lieneke en Jantine. Dit was een hele leuke, inspirerende en ontspannen sessie. Lieneke heeft vervolgens de vertaalslag gemaakt naar een nieuwe huisstijl. Daar is ze naar mijn idee glansrijk in geslaagd. De nieuwe uitstraling is precies zoals ik hem wilde. Superblij mee!

    Jetske Hingst, Vrijer Leven

    Jetske kijkt met een glimlach lief in de camera
    Een heerlijke ochtend
    De brand-ID! sessie met Lieneke en Jantine was een heerlijke ochtend, inspirerend, mooie gesprekken en voor hun voldoende informatie om aan de slag te gaan! Het resultaat is een heel passend logo met een huisstijl wat helemaal bij mij past en waar ik heel blij mee ben.

    Tosca de Smidt, Atelier blad voor blad

    Tosca kijkt uitnodigend vanachter haar boek

    Kick-off met een Zeeuwse bolus 

    Zo ziet de Brand ID!-sessie eruit

    Je merkpersoonlijkheid kraakhelder in 1 dagdeel – uitgewerkt tot mooi document. Dé basis voor je aanbod, huisstijl of nieuwe website. Uiteraard met goeie koffie, thee en een echte Zeeuwse bolus. 

    1. Huiswerk

    Van tevoren krijg je een toffe vragenlijst én een leuke opdracht

    2. Kernwaardenspel

    Geeft nieuwe inzichten én bevestiging over wat belangrijk voor je is

    3. Visiepiramide

    Wie? Wat? Hoe? Maar vooral: waarom?

    4. Even bijkomen

    Hier ergens komen we ff bij met een bolus

    5. Archetype test

    Meer inzicht in het karakter van je bedrijf – voor meer verbinding met je klanten

    6. Het visuele spel

    We koppelen je kernwaarden aan kleuren, lettertypes, vormen en beelden

    Dit kost het – en dit neem je mee naar huis

    Alles wat we besproken en besloten hebben – neem je mee naar huis in een mooie gids. (Tsja… brand designer hè.) Maarre… het draait vooral om wat je meeneemt in je hoofd. Houvast. Duidelijkheid. Vertrouwen. Een (t)rotsvaste basis om mee verder te groeien.

    599 euro ex. btw – een absolute no brainer

    *Kies je voor het branding, huisstijl en website traject? Dan krijg je de Brand-ID! sessie he-le-maal gratis en voor niets erbij.
    We zien een whatsapp berichtje van berry en christa van good and tasty die een compliment geven over de brand-id merkstrategie sessie van studio solien.
    We zien een whatsapp berichtje van Carolien van House of Release die een compliment geven over de brand-id merkstrategie sessie van studio solien.

    We vissen de parel uit de oester – en gebruiken die om je unieke merk te bouwen

    Wanneer is dit iets voor jou…en wanneer niet?

    Dit wil jij als je:

    • Zin hebt om te onderzoeken waar je onderscheidend vermogen zit
    • Op een relaxte, creatieve manier met je merkstrategie aan de slag wil
    • Zoekt naar iets waarmee je je onderscheidt van concurrenten
    • Zin hebt in een merkstrategie die he-le-maal past bij jou – en je manier van werken

    Maar niet als je: 

    • Dol bent op los zand
    • Inhoud je niet echt interesseert
    • Geen zin hebt in houvast
    • Bang wordt van een golf leuke mensen die met je willen samenwerken
    • Verder met me in zee wil (We doen deze Brand-ID! sessie sowieso als ik je huisstijl en/of website maak)

    Hi, ik ben Lieneke

    Ik help ondernemers aan een levendige branding waarmee ze zich onderscheiden van de rest. Mijn specialiteit? Losse eindjes aan elkaar knopen, de parel uit de oester vissen – en die gebruiken om je unieke merk te bouwen.

    En dit is Jantine

    Jouw Brand-ID! sessie nemen we bloedserieus. We, ja. Want je krijgt niet één, maar twee brand experts om jouw merkstrategie boven water te krijgen. Jantine is zelfbenoemd brandingplanner & webdesigner. Haar specialiteit: intensief samenwerken, diep ingaan op wat jij voor ogen hebt met je bedrijf – en dat vertalen naar stijlvol webdesign. Samen varen we volle kracht vooruit op je missie, visie en kernwaarden.
    Lieneke heeft ons door middel van de sessie geholpen onze brand scherper te krijgen. Heel inspirerend! Door haar inlevingsvermogen voelde ze precies aan wat we willen bereiken en dat gevoel heeft ze omgezet in een prachtige huisstijl en website waar we heel blij mee zijn.

    Luc en Maureen, De Maanzichthoeve

    luc en maureen staan lachend te kijken op de maanzichthoeve

    Nog één vraagje

     Blijf je watertrappelen – of gaan we samen duiken?